frank-jeannette-valencia.reismee.nl

Een eerste kennismaking

Geen haast vandaag, is het niet vandaag dan voor mañana . Om kwart over 12 vertrok de trein naar Zaventem ( ja hij reed en de NMBS was zelfs punctueel).

Daar aangekomen ging het redelijk snel langs de security. Blijft voor mij vraag waarom mijn handen altijd op kruitsporen worden onderzocht…. Het boarden liet op zich wachten bij gebrek aan een vliegtuig. Op de catering in het vliegtuig wachten we nu nog, covidmaatregel bij Vueling, geen karretjes met lekkers, wel het dragen van een mondmasker gedurende de vlucht. Ook in de metro die we vervolgens namen droeg iedere passagier een masker.

En nu zitten we in een fijn appartement hartje stad. Ik kan de was doen, strijken, koken…. Maar dat doe ik niet. Een Carrefour supermarktje om de hoek, dus terwijl ik dit schrijf geniet ik van mijn kamillethee.

De eerste tapas zijn trouwens binnen, we hebben ons even flink laten gaan bij 'Gran Mercat'. Ik kon mijn geluk niet op bij de boquerones fritos, (mijn favoriet).

Wat de dag van morgen brengt zien we dan wel. Voor nu is de eerste avond al geslaagd. Frank kijkt nog even naar de VRT en ik ga een beetje gelukkig zijn in ons appartement.

Tot morgen,

Veel liefs

Jeannette

Reacties

Reacties

Walter

Mooi geschreven

Ria

Weer leuk om te volgen! geniet ervan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!