frank-jeannette-valencia.reismee.nl

thuis in die andere mooie stad

We zijn weer thuis. Niet zonder slag of stoot. Wat gisteravond begon als een malse regenbui groeide vanmorgen uit tot noodweer met code oranje voor regen en onweersbuien. Een echte vliegheld ben ik (nog) niet, er is al veel verbetering maar dit was toch even andere koek. Wachten, naar buiten kijken en niets zien door de hoosbuien en de tijd weg zien tikken. Ik hoop dat het meisje dat naast ons zat te wachten vandaag nog in Amsterdam is geraakt.

Wat er gebeurd is bij Vueling weet ik niet, op het afgesproken tijdstip werd geboard en zaten we stipt op tijd in het vliegtuig. De lucht klaarde even op en met behoorlijk wat turbulentie vertrokken we uit Valencia. Wederom geen catering en allemaal de mondmaskers op. Onderweg af en toe de veiligheidsriemen vast en blijven zitten vanwege turbulentie en om tien voor half drie landen op Zaventem.

Spurtje trekken naar de trein die om 14.52 zou vertrekken en als een kind zo blij deze te halen.

En nu zijn we terug in Antwerpen en kijken terug op een fijne week. Voorlopig staan er geen reizen gepland onder andere vanwege drukte op het werk van Frank.

Dank voor jullie leuke en lieve reacties. Ik vind het altijd fijn om medereizigers te hebben en hoop je een volgende keer weer te zien.

En ondertussen… altijd welkom in Antwerpen!

Veel liefs

Jeannette

Via deze link het nieuws uit Valencia zelf over het noodweer (het vliegtuig naar Amsterdam werd omgeleid) -

Jan

Ook lekker weer thuus toch?

Walter

Weer eens kunnen meereizen.
Bedankt

Diete

Thuis weer je foto’s bekijken en de vakantie sfeer vasthouden.
Dank voor je vakantie verhalen.